⇾ PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA EDUCATIVA

DESCRIPCIÓ

Preparem el taller del dia 21 d'abril. Ens introduïm a la programació i la robòtica. Comencem amb els jocs de CODE. 

Hem fet el joc de Frozen, el de Flappy Bird i Scratch.

ENLLAÇ

Scratch:

Versió escriptori

Versió online


EVIDÈNCIA








REFLEXIÓ

He recordat com programar nivell bàsic, com funcionen les directrius i com executar-les estalviant passos. Saber això m'aporta recursos i maneres de treballar dins l'aula molt més interactives i diferents.

Com a futura mestra, tenir aquest recurs em serveix doblement. Per una banda, em serveix per la meva docència per poder fer jocs de rol, per involucrar els alumnes en l'acció d'aprendre i per treballar de manera col·laborativa. Per altra banda, als infants els afavoreix en ser creatius i en pensar sistemàticament i de manera computacional, a tots ens ofereix una infinitat de possibilitats.

Per seguir-me formant penso que he d'investigar més en algun d'aquests programes o en webs com app inventor que són menys limitades i donen moltes opcions de treball. La veritat es que trobo molt entretinguda la programació hi m'hi podria estar moltes hores. De la mateixa manera que un cop s'havia acabat el tutorial que havíem de seguir, jo he continuat investigant el programa afegint-li sons i alguna acció, espero poder transmetre aquestes ganes i aquesta implicació en el treball als meus alumnes.

Comentaris