⇾ PROPOSTES DE GAMIFICACIÓ ESCAPE ROOMS EDUCATIVES

DESCRIPCIÓ

Avui hem presentat la opció de fer un escape room de manera virtual a l'aula. Hem ajuntat eines que ja havíem explorat a 1r com el formulari de google i el generador de Codis QR UniTag. Després ens hem posat a fer la tasca indicada a la presentació de crear un formulari de google que permetés obrir un candau.

ENLLAÇ

Veure la presentació

Google Forms

Unitag


EVIDÈNCIA




REFLEXIÓ

He après a modificar les configuracions dels formularis de Google per tal de crear candaus interactius. No se m'havia plantejat la opcionalitat fer un scape room des d'aquesta dimensió. També m'ha servit per repassar l'UniTag, la plataforma que ens permet la creació de codis QR.

Per continuar amb la meva formació, vaig provar de fer un joc de pistes amb les tècniques de configuració de google forms a la meva parella per tal que a través de resoldre uns enigmes pogués tirar endevant i arribar fins al final del joc. Va ser molt xulo i definitivament puc incloure aquest aprenentatge a la meva aula com a futura docent.


Comentaris