⇾ CORRECCIONS I TANCAMENT

CORRECCIONS

He afegit les reflexions que faltaven i completat algunes redaccions amb informació addicional.

He justificat el text i corregit les faltes (He usat el corrector de Soft Català)

No entenc per què alguns enllaços se'm mostren subratllats i d'altres no, quan he provat de fer comand Ctrl + U i li he donat a la icona amb la funció de subratllar. Una vegada i una altra i sense resultat... Aquest mateix aspecte li vaig comentar a la Marta Marimon, però no va trobar-hi resposta.


TANCAMENT I REFLEXIÓ GLOBAL

Tenir habilitats tecnològiques en general, ens serveix cada vegada més i és que el futur és tecnologia. D'aquesta manera pensant amb totes les plataformes d'audiovisuals amb les que hem pogut experimentar ens serveixen de molt.

Com a portafoli d'aprenentatge, el Blogger és una eina amb molts bugs*, com el que mencionava anteriorment. Per tant, tot i que és senzill i intuïtiu, no el recomanaria.

M'ha agradat aquesta assignatura, concretament, valoro molt positivament les activitats en què hem vist audiovisuals sense context i hem hagut d'inventar-nos, especular sobre les característiques i el significat. M'agrada el fet de sentir el suspens de no tenir ni idea de què va el material presentat.

També m'ha agradat molt descobrir que és un banc d'imatges. Vaig estar jugant amb el meu pare al Google Arts & Culture, ell també és un "freaky" i li va agradar molt la plataforma.

Em va agradar moltíssim fer un mapa sonor de casa meva. Per últim destacar que tot i que en algun moment m'he quedat sense idees a la que he parat un moment i he respirat he pogut continuar. Crec que l'Anna ja ha vist una mica de la meva personalitat, a vegades em passa que em creuo i no vull fer la feina però després de respirar, com ja he dit, puc continuar. 

Gràcies!

*Bug = error de software


Ens veiem!

Laia Villarta Rodó

Comentaris